۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۲۶۹۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی : لازم است پدافند غیرعامل کشورمان نسبت به تهیه تکنولوژی و واردات فناوری مربوط به تجهیزات سایبری اقدام کنند که البته در همین زمینه تأسیس مرکز عملیاتی سایبری گام خوبی است تا بتوان امنیت اطلاعات کشور را تأمین کرد.

به گزارش پایداری ملی ازخبرگزاری خانه ملت مسعود گودرزی با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت اطلاعات کشور گفت: در حال حاضر بخشی از تجهیزات سایبری کشور از خارج تأمین می شود که همین مسأله باعث نفوذ دشمن در دستگاه اطلاعاتی است و به راحتی می توانند داده‌های ما را به سرقت ببرند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: لازم است پدافند غیرعامل کشورمان نسبت به تهیه تکنولوژی و واردات فناوری مربوط به تجهیزات سایبری اقدام کنند که البته در همین زمینه تأسیس مرکز عملیاتی سایبری گام خوبی است تا بتوان امنیت اطلاعات کشور را تأمین کرد.

وی افزود: امروز صنعت سایبر یکی از صنایع مهم به شمار می رود که همه دنیا قصد رقابت در آن را دارند و حتی در برخی برهه ها می توان گفت جنگی در این زمینه راه افتاده لذا لازم است در کنار سایر بخش های دفاعی در این حوزه نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها ثابت کرده در همه زمینه های علمی می تواند در سطح بالا بوده و حرفی برای گفتن داشته باشد لذا بومی سازی دانش ساخت تجهیزات سایبری برای دانشمندان ایرانی سخت نیست.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر