۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۲۵۲۲
سخنگوی هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: مقرر شد هیاتی مرکب از نمایندگان مجلس، بخشهای از پدافند غیرعامل، متخصصان و کارشناسان فنی به منطقه اعزام شوند و گزارشات در خصوص آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر به کمیسیون ارائه شود.
اسد الله قره خانی در خصوص جلسه روز سه شنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و مسوولان این مرکز گزارشی در حوزه انرژی ارائه داد.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز با حضور شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی، نژادسلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و صاحب نسب مدیرعامل پتروشیمی بوعلی گزارش اولیه ای در خصوص آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر و نحوه خاموشی ارائه شد و همچنین از تلاش نیروها برای خاموش کردن آتش سوزی تشکر شد و عنوان شد حادثه تلفات جانی نداشته است.
وی گفت: نمایندگان در خصوص علت وقوع آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی ماهشهر از مسئولان مربوطه سوال کردند و اینکه چرا سیستم ایمنی عمکرد موفق نداشته و همچنین آیا تجهیزات مناسب وجود داشته است.
قره خانی افزود: در جلسه امروز در خصوص برآورد خسارات آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر و پیشگیری از حادثه های مشابه سوال شد که مقرر شد در آینده گزارشات ارائه شود.
سخنگوی هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: مقرر شد هیاتی مرکب از نمایندگان مجلس، بخشهای از پدافند غیرعامل، متخصصان و کارشناسان فنی به منطقه اعزام شوند و گزارشات در خصوص آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر به کمیسیون ارائه شود و بعد از آن با حضور وزرای نفت و تعاون نظرات و سوال نمایندگان بیان شود تا گزارش نهایی به صحن علنی و رسانه ها ارائه شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر