۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۱۹۲۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت:
فتح الله حقیقی تصریح کرد: در حل حاضر تمامی طرح های مکمل و طرح های خاص پدافند غیر عامل همراه با ایجاد مهارت و تمرین آمادگی لازم در استان بوشهر انجام شده است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی اظهار داشت: باید با هماهنگی لازم امکانات، بضاعت و وضعیت استان در بحث پیشگیری از حوادث و پدافند غیرعامل بررسی و یک شناسنامه کلی تدوین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: صدا و سیما نقش مهمی در فرهنگ سازی دارد و باید در حوزه پدافند غیر عامل نیز همکاری لازم با مجموعه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حل حاضر تمامی طرح های مکمل و طرح های خاص پدافند غیر عامل همراه با ایجاد مهارت و تمرین آمادگی لازم در استان بوشهر انجام شده است.

حقیقی تاکید کرد: باید امکانات استان بوشهر در حوزه پدافند غیرعامل و برای جلوگیری از حوادث تقویت شود.

حقیقی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مهم و استراتژیک است تصریح کرد: استان بوشهر از تاسیسات مهمی از جمله صنایع عظیم نفت، گاز، پتروشیمی برخوردار است که به عنوان پایتخت انرژی از آن یاد می‌‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: هم افزایی بین دستگاه های عضو پدافند غیرعامل باید بصورت جدی و عملیاتی شود.

وی در پایان خواستار هماهنگی لازم بین ادارات در اجرای موثر برنامه های مرتبط با پدافند غیرعامل شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر