۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۱۷۵۵
سردار جلالی در حاشیه گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس در خمینی شهر اصفهان عنوان کرد
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در حاشیه گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس در خمینی شهر اصفهان در خصوص حملات سایبری هکر های سعودی به برخی پایگاه های اینترنتی کشور گفت:عربستان ظرفیت سایبری خود را ارتقاء داده است.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و فرمانده قرارگاه پدافند سایبری کشور در حاشیه گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس در خمینی شهر اصفهان در خصوص حملات سایبری هکر های سعودی به برخی پایگاه های اینترنتی کشورگفت:عربستان ظرفیت سایبری خود را ارتقاء و توئیتر را برای خود خریداری نموده است.

سردار جلالی گفت:عربستان نزدیک به 10 میلیارد دلار در حوزه دفاع و حمله سایبری سرمایه گزاری نموده و شرکت ها و ظرفیت های در این زمینه برای خود سازماندهی کرده است ، لذا امروز عربستان در فضای سایبری تهدید جدید است.

فرمانده قرارگاه پدافند سایبری کشور سامانه های سایبری از نظر اهمییت را به سه لایه ؛1- سامانه های کم اهمیت مثل شبکه های اطلاع رسانی 2- سامانه های با اهمییت متوسط مانند شبکه های سوخت رسانی 3- سامانه های با اهمییت بالا در لایه هایی که قدرت تخریب بالا دارند مثل حوزه های بانکی و نفت و گاز و برق ،تقسیم کرد.

دکتر جلالی حملالت اخیر عربستان را در حد تغییر صفحه یاDe Face دانسته و اظهار داشت:حمله هکرهای عربستانی بسیار کم اهمیت بوده و می توان گفت عربستان می خواسته در این زمینه خودنمایی کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر