۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۲۱۶۳۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در این نشست از اهداف این اداره کل در تهیه طرح جامع با رویکرد نوین در کشور سخنانی ایراد نمودند که این پروژه بعنوان طرح پژوهشی استان از طرف معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری پذیرفته شده است.

جلسه تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان گیلان با حضور معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور در اداره کل پدافند غیرعامل برگزار شد


طی این نشست موضوعات تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان در تاریخ 27اردیبهشت 95 در دفتر مدیرکل پدافند غیرعامل استان با حضور معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل ، مدیرکل آمار و GIS سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاون پژوهشی دانشگاه گیلان ، کارشناسان پدافند غیرعامل  وزارت کشور و جمعی از عوامل اجرایی پروژه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در این  نشست از اهداف این اداره کل در تهیه طرح جامع با رویکرد نوین در کشور سخنانی ایراد نمودند که این پروژه بعنوان طرح پژوهشی استان از طرف معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری پذیرفته شده است.

همچنین گزارشی از چگونگی اجراء طرح و پیشرفت آن توسط عوامل اجرایی این طرح در دانشگاه گیلان ارائه و برای پیشبرد اهداف این طرح راه های مشخصی را پیشنهاد و نمودند.

در ادامه معاون محترم پژوهشی دانشگاه گیلان به تفاهم نامه این دانشگاه با سازمان پدافند غیرعامل کشور بعنوان اولین دانشگاه و پیشگام در عرصه علمی و تحقیقاتی و اشاره کردند و از آمادگی این دانشگاه جهت انجام تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل باتوجه به ظرفیت اعلام نمودند.

در پایان معاونت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن ارائه نظر و استقبال از طرح ارائه شده ؛ برای اولین بار در کشور آن را طرحی کاربردی و با رویکرد علمی دانستند که احتیاج کشور به چنین طرحهایی مستلزم همکاری ادارات کل با دانشگاه های سراسر کشور دانستند وبا اجرای این طرح به توسعه استان کمک می شود.

در انتها با ذکر صلواتی برمحمد و آل محمد جلسه خاتمه یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر