۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۲۱۳۰۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در نشستی که با مدیرعامل شرکت گاز استان و همکارانش داشت بر لزوم رعایت الزامات پدافند غیرعامل در طرح های اداره گاز اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی شرکت گاز در استان باید تمام الزامات پدافند غیرعامل در طرح های این شرکت عملی و اجرا شود.

برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی


به گزارش پایداری ملی، جهانسری افزود: پدافند غیرعامل یک بحث علمی است و کشورهایی در این زمینه حرف برای گفتن دارند که در آنها پدافند غیرعامل از زاویه علمی و آکادمیک نگاه شده است. جهانسری افزود: هدف از برگزاری جلسات با اداره کل ها و شرکت ها نهادینه سازی مفهوم پدافند غیرعامل در سطح جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این نشست به ارائه گزارش از عملکرد شرکت گاز استان پرداخت و گفت: شرکت گاز جزو 5شرکت بزرگ در کشور است و استان ما نیز از لحاظ مشترک رتبه 4 کشوری را داراست. ولی اله دینی گفت: تمام سعی ما این بوده که الزامات پدافند غیرعامل در طرح های این شرکت عملی شود. در این راستا در اداره گاز کمیته پدافند غیرعامل نیز فعال است و جلسات آن ماهیانه دنبال می شود. وی همچنین با اشاره به جدا بودن رایانه هایی که از اینترنت و اینترانت استفاده می کنند گفت:  برای بالابردن امنیت اطلاعات در شرکت گاز چنین اقداماتی ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز از آموزش کارکنان و خانواده های آنها با مباحث پدافند غیرعامل استقبال کرد وگفت: آموزش رکن رکین در مفاهیم پدافند غیرعامل است. شرکت گاز در این زمینه خطر را احساس کرده و درصدد آن است این خلاء را با آموزش پرکند. ولی اله دینی افزود: ما می خواهیم برای آموزش در خصوص مفاهیم سایبری، زیستی، فرهنگی و مباحث عمومی پدافند غیرعامل  یک گارگاه آموزشی در شرکت گاز برگزار کنیم و امیدواریم این کارگاه طی ماههای آتی عملیاتی شود.

نشست مدیرکل پدافند غیرعامل با مدیران دستگاههای اجرایی از دو هفته پیش شروع شده و دیدار با مدیرکل تربیت بدنی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران استان، مدیرعامل شرکت گاز و ... در این زمینه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر