۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۱۱۱
مدیر اداره راه و شهرسازی خرمشهر خبر داد:
مدیر اداره راه و شهرسازی خرمشهر، گفت: مجوز لازم برای شروع پروژه مرزی بین ایران و عراق داده شده و اکنون این پروژه آغاز به‌ کار کرده است.

"هاشم بالدی" ، منطقه‌ خوزستان، اظهار کرد: در انتهای جاده شلمچه یک مسیر مرزی به طول 200 تا 300 متر وجود دارد که با ایجاد یک پل ارتباطی و ترانزیتی، ارتباط پایانه مرزی بین دو کشور برقرار می‌شود. همچنین سعی می‌شود این پروژه در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با وجود این‌که چندین پروژه‌ راه در این شهرستان برنامه‌ریزی شده اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار در سال‌جاری، برای پایان سال پروژه‌ای در این شهرستان به بهره‌برداری نمی‌رسد.

مدیر اداره راه و شهرسازی خرمشهر در ادامه، گفت: عملیات اتوبان جاده اهواز خرمشهر شروع شده که هم‌اکنون مطالبات مربوط به 60 کیلومتر از آن انجام و فاز اجرایی مقدماتی، اول و دوم این اتوبان آماده است. همچنین کار آ‌سفالت یک کیلومتر و 600 متر از آن در حال اتمام بوده و اعتبارات مربوط به این اتوبان حدود 30 تا 40 میلیارد تومان است.

بالدی تصریح‌ کرد: یک جاده کمربندی از پروژه‌های دیگر این شهرستان است که با وجود تأمین اعتبارات به بهره‌برداری می‌رسد و دو تقاطع غیرهم سطح بین جاده امام صادق(ع) و جاده خرمشهر اهواز را شامل می‌شود. عملیات لایه‌برداری و خاک‌ریزی این پروژه به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان‌ کرد: هم‌اکنون وضعیت اعتبارات این شهرستان بسیار نابسامان است و بودجه‌ای که دولت برای پروژه‌های راه در نظر گرفته جواب‌گوی پروژه‌ها نیست.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر