۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۷۰
معاون زیر بنایی سازمان پدافند غیرعامل:
معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مواظب جریان نفوذ و فتنه پیش بینی شده دشمنان نظام به مراکز تصمیم گیری نظام باشیم.
معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور روز پنج شنبه در یادواره سرداران و هزار شهید سرافراز شهرستان خوی بیان کرد: در آستانه انتخابات، دشمن در صدد ایجاد اختلاف بین مردم و ما باید هوشیار باشیم.

وی افزود: امروز برخی افراد سخنان امام راحل را به دست فراموشی سپرده و با دشمنان نظام همراهی می کنند.

وی بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه تاکید کرد و گفت: مردم ولایتمدار و با بصیرت در انتخابات با انتخاب فرد اصلح و شایسته با مراجعه به مشاوران امین، مؤمن و باتجربه در انتخابات حضوری پرشور و دشمن شکن خواهند داشت و گامی دیگر برای آبادانی و سازندگی بر خواهند داشت.

وی در ادامه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا برای جلب رضایت خدا، دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی ملت ایران جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران با هوشمندی و بصیرت و با پشتیبانی از ولایت، باید این عزت و اقتدار را حفظ کنند.

معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: ملت ایران پایبند ارزش ها و آرمان های انقلاب و پاسدار خون شهداء هستند و ما تا آخرین قطره خون خود، راه آنها را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین گفت: مردم و شهداء ما در سایه ولایت زندگی کرده اند ولی متأسفانه برخی قصد ایجاد شک و تردید و اختلاف بین مردم و رهبری را دارند که باید مردم بصیر ما هوشیارانه و قاطعانه مدافع ولایت باشند.

وی بیان کرد: امروز ما باید با تشخیص صف بندی ها و در این برهه حساس زمانی جبهه خود را مشخص کرده و در کنار ولایت قرا بگیریم و باید طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

وی افزود: شهرستان خوی ظرفیت و قابلیت های بسیاری دارد و این شهر نیز با بزرگان متدین و معتمد جزو شهرهای ولایتمدار محسوب می شود و شهدای این دیار مثل چراغ می درخشند.

یادواره سرداران و هزار شهید سرافراز شهرستان خوی با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدا در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شده و با عزاداری و مرثیه سرایی در رثای سرداران شهید خوی توسط یکی از مداحان برجسته کشور ادامه یافت.

شهرستان خوی با 375 هزار نفر جمعیت بیش از یک هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر