۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۰۴۲۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل در شهرستان مراغه خبر داد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی  پدافند غیرعامل در شهرستان مراغه خبر داد.

جهانسری گفت: در راستای گسترش مفاهیم پدافند غیرعامل و با عنایت به دستور استاندار محترم استان جناب آقای دکتر جبارزاده در شورای پدافند غیرعامل استان مبنی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی در شهرستانها، دوره آموزشی دوروزه ای در شهرستان مراغه برپا شده است. در این دوره مدیران و روسای ادارت و دبیران کارگروههای یازده گانه شهرستان مراغه حضور دارند. هدف این دوره تبیین مفاهیم پدافند غیرعامل برای مدیران شهرستان و نیزآگاه سازی مدیران نسبت به مفاهیم پدافند غیرعامل است. جهانسری افزود: مبانی پدافند غیرعامل، تهدیدشناسی، پدافند فرهنگی و مردم محور ، پدافند سایبری و پدافند زیستی اولویت آموزش ما در این دوره است.

وی افزود: برای نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در شهرستانها باید کارگاهها و دوره های آموزشی متعددی برگزار شود. با توجه به طیف گسترده تهدیدات در دنیای کنونی، عدم شناخت آن می تواند خسارات و صدمات جبران ناپذیری به منابع انسانی،تأسیسات و تجهیزات وارد کند. جهانسری افزود: بنا به درخواست مدیران ادارات این آموزشها در ماه های آینده به طور تخصصی تر و با گستره بیشتر در شهرستانها دنبال خواهد شد.

همچنین در این راستا، یک دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای اساتید، دانشجویان و کادر اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر باحضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهر برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر