۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۰۳۸۳
اولین جلسه بررسی طرح نقشه سازی بیماری های مهم واگیر دار در سه حوزه انسان ، دام و گیاهان زراعی و باغی با رویکرد پدافند زیستی استان همدان صبح روز سه شنبه مورخ 20/ 11/ 94 برگزار گردید.

 اولین جلسه بررسی طرح نقشه سازی بیماری های مهم واگیر دار در سه حوزه انسان ، دام و گیاهان زراعی و باغی با رویکرد پدافند زیستی استان همدان رأس ساعت 30 /10 صبح روز  سه شنبه مورخ 20/ 11/ 94 به ریاست آقای حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان و در محل دفتر معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیز حضور دستگاههای مرتبط با حیطه عملکردی قرارگاه زیستی ، برگزار گردید.

با توجه به اینکه بحث دفاع زیستی یکی از مهم ترین مقوله ها در زمینه ی دفاعی در جهان کنونی می باشد و نیز تهدید زیستی با تمامی ابعاد فیزیکی زندگی انسان سر و کار دارد ، طبیعتا در صورت بروز و انتشار می تواند  آسیب های جدی و گسترده ای را به جوامع انسانی وارد نماید . هدف از پیشنهاد این طرح و در صورت اجرایی شدن آن ، دسترسی به یک سامانه رصد و پایش به روز در حوزه عوامل زیستی از نتایج آن خواهد بود ؛ که به ما در داشتن یک سیستم مدیریت بحران زیستی ( بررسی تهدید زیستی ، برخورد با تهدید زیستی ، پیشگیری و، آمادگی و .... ) کارآمد در راستای پدافند زیستی کمک خواهد کرد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر