۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۰۳۱
مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور:
مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور گفت: مردم نقش کلیدی و بسزایی در تحقق پدافند غیرعامل دارند و این مهم را بخوبی با حضور میلیونی و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت کردند.
ˈمجید آقاباباییˈ روز یکشنبه در حاشیه برگزاری همایش تخصصی تهدید سایبری در حوزه پدافند غیرعامل در کانون امام خمینی (ره) اراک در جمع خبرنگاران افزود: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن قدرت نرم ایران اسلامی را به دنیا نشان دادند و موجب تغییر برنامه های راهبردی دشمن علیه کشور شدند.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل از سال 82 با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی بصورت جدی وارد مرحله عملیاتی شده و با توجه به نوع تهدیدهای دشمنان نحوه اجرای این بخش نیز تغییر کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور بیان کرد: پدافند غیرعامل شکل مقابله غیر مسلحانه در زمینه کاهش آسیب پذیری از هجمه های دشمنان علیه کشور و افزایش بازدارندگی در برابر بیگانگان است.

آقابابایی تاکید کرد: با اجرای پدافند غیرعامل می توان بصورت همه جانبه و عینی در تقویت کارایی مدیریت بحران نیز تلاش کرد که این مهم بطور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی، جنگ روانی و حمله سایبری را مهم ترین اقدام دشمن در زمینه برگزاری انتخابات سال آینده برشمرد و گفت: حرکت های مذبوحانه دشمن با افزایش آگاهی مردم و ایمن کردن نقاط حساس و تاسیسات مهم کشور محکوم به شکست است.

مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور بیان کرد: امروز با حضور نیروهای متخصص و کارآمد با همه توان از سیستم ها و شبکه های رایانه ای و بانکی کشور بخوبی حفاظت و مراقبت می شود و همواره هجمه دشمنان در آن اثرگذار نخواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر