۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۰۲۸
مدیرکل زندانهای استان کرمانشاه:
مدیرکل زندان های استان کرمانشاه در جلسه کمیسیون امنیتی زندان ها، گفت: پدافند غیرعامل در کاهش آسیب پذیری، ارتقاء نظم و آرامش و ضریب امنیتی زندانها تأثیر گذار است.

اژدر اسدبیگی مدیرکل زندان های کرمانشاه در جلسه کمیسیون امنیتی زندان ها که در محل دفتر اداره کل زندان های استان تشکیل شد، اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل در حوزه های تأمینی و تربیتی را مورد تاکید قرار داد.

 

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه اظهارکرد: رسالت سازمان زندان‌ها در دو بخش تأمینی و تربیتی تبیین شده و بدون تأمین نظم و امنیت نمی‌توان اهداف آموزشی و تربیتی را محقق ساخت.

 

اسدبیگی گفت: ایجاد بستر مناسب نظم و آرامش در زندان ها مستلزم برنامه ریزی، توجه به زیر ساخت ها، ارتقاءآموزش و توانمندی یگان حفاظت و بهره گیری مناسب از ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود وتامین امکانات مورد نیاز است.

 

این مقام مسوول با اشاره به تهدیدات و حوادث احتمالی خاطرنشان کرد: نظم و آرامش در صورتی پایدار است که وضعیت موجود به طور مستمر مورد بررسی و پایش قرار گرفته و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت، تمهیدات لازم در راستای مقابله و کنترل بحران‌های احتمالی مدنظر قرار گیرد.

 

وی افزود: اجرای طرح پدافند غیرعامل مؤثرترین راهبرد در مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی است و در حوزه‌های تأمینی و تربیتی بیشترین نقش را در کاهش آسیب پذیری، ارتقاء نظم و امنیت پایدار و افزایش ضریب امنیتی زندان‌ها دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر