۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۲۰۰۲۱
معاون استاندار مازندران:
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: دو تا پنج درصد بودجه ستادهای استان باید به پدافند غیرعامل تخصیص یابد.
علیرضا یونسی بعدازظهر شنبه در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل که در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد اظهار بابیان این‌که با رشد روزافزون علم و فنّاوری و رشد خلاقیت‌ها در حوزه‌های مختلف گفت: دفاع در برابر تهدیدات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که می‌بایست متناسب با پیشرفت روز دفاع نیز گسترش داشته باشد.

جانشین فرماندهی پدافند غیرعامل مازندران با اشاره به این‌که پدافند غیرعامل نوعی دفاع در برابر عوامل خطرزای زندگی است خاطرنشان کرد: در استان اقدامات زیادی انجام‌شده اما در این زمینه زیاد باید پرداخته شود و برای مؤلفه‌های تهدید راهکارهایی بیاندیشیم.

یونسی تأکید کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم در مازندران این است که باید راهکاری بیاندیشیم تا سرمایه‌های اجتماعی افزایش یابد و بر ثروت آن افزوده شود.

وی شبکه‌های اجتماعی را یکی از آسیب‌های امروزی که دستاورد پیشرفت علم است عنوان کرد و گفت: این شبکه‌ها وارد منازل و حریم خصوصی افراد شده که باید راهکارهای درامان ماندن از آسیب‌های این شبکه‌ها اجرایی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تأکید کرد: از دستاوردهای جدید برای مقابله با آسیب‌های جنگ نرم حتی در حوزه محصولات کشاورزی استان باید برخوردار باشیم و دو تا پنج درصد بودجه ستادها باید برای پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گیرد و برای سیستمهای عملیاتی قرارگاه زیستی آموزشی در نظر گرفته شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر