۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۹۹۸۳
فرماندار پارس‌آباد:
فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تشکیل کارگروه شهرستانی پدافند غیرعامل در پارس‌آباد و برنامه‌‌ریزی برای اقدامات پدافندی در شهرستان باید مورد توجه باشد.
مهدی احمدی در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: پدافند غیرعامل بهترین روش برای مصون‌سازی کشور در مقابل تهدیدهای جدید بوده که باید شاهد توجه و اقدامات جدی در این حوزه در سطح شهرستان پارس‌آباد باشیم.

وی با اشاره به اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل افزود: تمامی اقداماتی که بدون به  کار بستن سلاح سببدفاع و مقاوم شدن کشور در مقابل هجمه‌ها و تهدیدهای محیطی و دشمنان می‌شود و خود مدیریت بحران نیز  جزو زیرمجموعه پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

احمدی با تشریح اساسنامه استانی پدافند غیرعامل و ماموریت‌های اجرایی پدافند غیرعامل در شهرستان که متناظر با ماموریت‌های استانی است، خواستار تشکیل کارگروه شهرستانی و برنامه‌‌ریزی برای اقدامات پدافندی در شهرستان و مطالعه دقیق اساسنامه و شرح وظایف دستگاه‌ها و هماهنگی در اقدام توسط اعضا شد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد داشتن برنامه و سازماندهی قوی و جلب مشارکت‌های عمومی و آموزش و فرهنگ‌سازی و هماهنگی را مهم‌ترین ابزارهای موفقیت در عرصه پدافند غیرعامل دانست و گفت: اولویت‌بندی در برنامه‌ها و رعایت الگوهای پدافند غیرعامل در ساخت و سازها و پروژه‌ها و تامین نیازهای اولیه مردم باید مورد توجه جدی باشد.

وی با تاکید بر رعاییت اصول پدافند غیرعامل در پروژه‌های عمرانی شهرستان بیان کرد: انتشار می‌رود در این زمینه مسئولان شهرستان عزم و اراده جدی داشته و اصول پدافند غیرعامل را در پروژه‌های شهرستان اجرایی و عملیاتی کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر