۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۹۹۷۵
با رمز یا زهرا (س)؛
اجرای پدافند غیر عامل توسط تیم های مهندسی رزمی نیروی دریایی ارتش و آمادگی این تیم ها به منظور دفاع از مناطق حیاتی و حساس سواحل مکران و تنگه هرمز از دیگر اقدامات کارکنان این نیروی راهبردی در اولین روز رزمایش بود.
بر اساس اعلام مسئولان نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اجرا و برگزاری این مرحله از رزمایش بزرگ ولایت ۹۴، یگان های شناور سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از احتمال نفوذ دشمن فرضی به محدوده آب های تحت کنترل عملیاتی با بهره گیری از تمامی امکانات نسبت به رهگیری آنها اقدام کرده و به مناطق مأموریتی از پیش تعیین شده اعزام شدند.

همچنین یگان های موشکی ساحل به دریا، تیپ های تفنگداران و تکاوران دریایی اعم از ستون های خودروی تاکتیکی، راکت اندازها، توپخانه ساحلی، سایت های تاکتیکی جمع آوری اطلاعات الکترونیکی، سامانه های متحرک و تاکتیکی جنگ های الکترونیکی و یگان های پروازی به مناطق مورد نظر ساحلی در محدوده رزمایش گسترش یافته و در آنجا مستقر شدند.

اجرای پدافند غیر عامل از سوی تیم های مهندسی رزمی نیروی دریایی ارتش و آمادگی این تیم ها به منظور دفاع از مناطق حیاتی، حساس و مهم سواحل مکران و تنگه هرمز از دیگر اقدامات کارکنان این نیروی راهبردی در این رزمایش است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر