۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۸۱۹
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: پروژه قطار شهری اصفهان با موضوعات پدافند غیرعامل پیوست داده می شود.
جواد شعرباف در بازدید اعضا گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان از قطار شهری اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه قطارشهری از سال  1380آغاز شده و تاکنون 10 کیلومتر از خط یک قطارشهری راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه خط یک قطار شهری به طول 20 کیلومتر است تاکید کرد: خط يك مترو از ايستگاه پاسداران درشهرك قدس تا صفه به طول 20 كيلومتراست.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با بیان اینکه خط دو قطارشهری به طول 23 کیلومتر است و عملیات اجرایی آن از شهریورماه سال آینده آغاز می شود، افزود: تکمیل عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری دربرنامه پنج ساله پیش بینی شده است و امیدواریم با تجربیاتی که ازخط یک قطار شهری به دست آمده است عملیات اجرایی خط 2 قطارشهری سریعتر تکمیل شود.

شعرباف بابیان اینکه خط 3 قطار شهری ازجنوب به سمت غرب اصفهان حرکت می کند، تصریح کرد: خط 3 قطار شهری به طول 9کیلومتر و 8 ایستگاه است.

وی به خطوط 3 گانه قطار شهری اشاره کرد و متذکر شد: خط 3 قطار شهری ازسمت شرق ادامه می یابد و به میدان لاله و خط دو قطارشهری متصل می شود .

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با بیان اینکه سازمان قطارشهری به پدافند غیرعامل توجه ویژه دارد افزود: درنظر داریمجلساتی با مشاورینی که در پدافند غیرعامل تخصص ویژه ای دارند برگزار شود تا پروژه قطار شهری با موضوعات پدافند غیرعامل پیوست داده شود.

شعرباف تهویه هوا را درقطار شهری امری مهم دانست و تاکید کرد: درسطح شهر هر ایستگاه قطارشهری به 7 الی 6 دستگاه تهویه هوا مجهز است.

وی تصریح کرد: خطراتی شامل تصادف قطار و آتش سوزی از جمله خطراتی است که قطار شهری را با تهدید مواجه می کند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان اظهارامیدواری کرد: خط یک قطار شهری ظرف 2سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرد و عملیات اجرای خط سوم قطار شهری از سال آینده آغاز شود ودر 8 سال آینده پروژه قطار شهری تکمیل و در اختیار شهروندان قرارگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر