۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۹۷۹۶
معاون دانشگاه امام حسین(ع):
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین‌(ع) گفت: موسسات پژوهشی آمریکا نیز بعد از ناکامی‌های مکرر در دفاع مقدس و استفاده ناکام از ابزار تحریم و ترور در نهایت به این نتیجه رسیدند با ابزار نظامی نمی‌توان به مقابله با انقلاب ملت ایران پرداخت.
نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با حضور مردم شهرستان اندیمشک و فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان برگزار شد.

حسین طیبی در این نشست با اشاره به ناکامی‌های شدید جبهه استکبار به رهبری آمریکا در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار داشت: در حالی که آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری رقابت‌های انتخاباتی است تمامی نامزدهای انتخاباتی آنها در جلسات بحث ایران را مطرح می‌کنند.

وی افزود: موضع‌گیری کاندیداهای آمریکایی در برابر فعالیت‌های جمهوری اسلامی نشانه جایگاه و اهمیت ایران اسلامی است.

معاون سیاسی دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کرد: علاوه بر مسائل منطقه‌ای مانند جنگ سوریه و تروریست‌ها در عراق آمریکایی در پسابرجام نیز ناکام ماندند و این نشانه عظمت ملت ایران است.

وی با اشاره به برنامه‌های آمریکایی‌ها برای نفوذ به درون کشور گفت: آنها قصد داشتند با همراهی افراد خوشبین و گروه‌های غربگرا به درون نظام و کشور نفوذ کنند که با هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری و هشدار به موقع ایشان این نقشه نقش برآب شد.

طیبی رمز پویایی انقلاب اسلامی را الهام‌گیری از فرهنگ عاشورا عنوان کرد و گفت: فرهنگ عاشورایی ملت ایران سبب شده باوجود تبلیغات سنگین رسانه‌ای دشمنان همچنان پویایی انقلاب حفظ شده باشد.

وی با تاکید بر غرهنگ عاشورایی ملت ایران گفت: موسسات پژوهشی آمریکا نیز بعد از ناکامی‌های مکرر در دفاع مقدس و استفاده ناکام از ابزار تحریم و ترور نهایتا به این نتیجه رسیدند با ابزار نظامی نمی‌توان به مقابله با انقلاب ملت ایران پرداخت.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به توطئه‌های مکرر دشمنان علیه ملت ایران بیان داشت: آنان به این نتیجه رسیدن که باید به جای جنگ و راهکارهای سخت به سوی باورها و اعتقادات ملت ایران هجوم بیاورند.

وی با اشاره به 33 برنامه‌ای که آمریکا علیه ملت ایران تاکنون پیاده کرده است تصریح کرد: خود آمریکایی‌ها می‌گویند هر کدام از طراحی‌های انجام شده علیه جمهوری اسلامی ایران برای تغییر نظام در یک ابرقدرت کافی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر