۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۹۶۹۰
امام جمعه رفسنجان:
امام جمعه رفسنجان گفت: وضعیت شهرستان رفسنجان در زمینه آب بحرانی است.
 حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در آیین معارفه رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان اظهار داشت: کشاورزی در زندگی انسان اهمیت زیادی دارد و اسلام به این اهمیت اشاره کرده است.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: کشاورزی امری با برکت است و ورشکستگی در این شغل شریف وجود ندارد.

رمضانی‌پور با بیان اینکه وضعیت شهرستان رفسنجان در زمینه آب بحرانی است، خاطرنشان کرد: خانواده جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان باید تمام دانش خود را برای مصرف بهینه منابع موجود به کار گیرند و رفسنجان را از خطر بزرگی که آینده این شهرستان را تهدید می‌کند، نجات دهند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: جامعه ما به همه نوع صنعت و حرفه‌ای نیاز دارد، اما ریشه همه صنایع کشاورزی است.

رمضانی پور با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) و پیامبران اللهی از شغل کشاورزی ارتزاق می‌کردند، تصریح کرد: گذشتگان ما کشاورزی را انجام دادند و به ما سپردند، اما نسل جدید با استفاده از آب و افزایش سطح زیر کشت بحرانی‌ترین دشت کشور را ایجاد کردند و امروز رفسنجان بحرانی‌ترین دشت ایران است.

به گزارش فارس، این جلسه با حضور مسئولان استان کرمان و شهرستان رفسنجان به منظور آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست از خدمات رضا بمانی رئیس سابق جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان تجلیل به عمل آمد و حسین رضایی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی رفسنجان مشغول به کار بشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر