۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۹۶
سردار نقدی:
رییس سازمان بسیج مستضعفین با باطل دانستن شایعات مذاکره ایران با آمریکا ، گفت: این دروغ از جانب رسانه های آمریکایی و با هدف دلسرد کردن مردم ایران و برهم زدن بیداری اسلامی در منطقه مطرح می شود.
به گزارش پایداری ملی، سردارˈمحمدرضا نقدیˈدر حاشیه مراسم روز 13 آبان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: طرح دروغی آمریکا برای مطرح کردن شایعه مذاکره با ایران شکست خورده ، زیرا ملت بصیر ایران اسلامی در صفوف طولانی و با مشت های گره کرده جواب آنان را با شعار ˈ مرگ بر آمریکا ˈ داده است.

وی ادامه داد: عده ای افراد داخلی نیز با بیان حرف های نسنجیده و به دنبال بازی های سیاسی حرف مذاکره ر ا مطرح می کنند که باید همه در این زمینه پیرو راه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنینن حفظ وحدت و انسجام را راهکار مقابله با تحریم اقتصادی دشمنان دانست، گفت: در گذشته این وحدت ما را به پیروزی رهنمون کرد و در این شرایط جنگ اقتصادی باید با این نظریه حرکت کنیم.

سردار نقدی افزود: مهمترین نظریه برای مبارزه با تحریم دشمن، توجه و تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: این اقتصاد مقاومتی اگر به درستی برای مردم تبیین واجرا شود موجب پیروزی ما در تمامی عرصه ها را به دنبال خواهد داشت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اظهارداشت: تاثیر مثبت بیانات رهبر معظم انقلاب را در پیام های سران قوا دیده ایم و شاهد آرامش مناسبی در بین قوا هستیم.

سردار نقدی ادامه داد: مردم ما یکپارچه هستند و وحدت دارند؛ مسوولان نیز باید مراقب این اتحاد باشند و رویکرد منسجم وحدت حفظ شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر