۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۹۵
عضو كميسيون اقتصادي مجلس:
عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: برخي از سياست‌هاي بانک‌ها و دولت درخور اقتصاد مقاومتي نيست و بايد در اين زمينه تجديد نظر شود.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام سيد جلال يحيي‌زاده فيروزآباد نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس با بيان اينکه توجه به اقتصاد مقاومتي در شرايط فعلي کشور يک ضرورت است، گفت: در شرايطي که ايران از سوي کشورهاي غربي هدف تحريم‌هاي غيرمنطقي و يك‌سويه قرار گرفته،‌ توجه به منويات مقام معظم رهبري در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي يک ضرورت است.

وي در ادامه با تشريح ارکان اقتصاد مقاومتي افزود: استفاده کامل و دقيق از توانمندي‌هاي بخش خصوصي، توجه به اصل 44 قانون اساسي، حمايت مناسب و همه‌جانبه از توليدکنندگان داخلي، افزايش کيفيت و تنوع کالاي داخلي و همچنين فرهنگ‌سازي براي استفاده بيشتر مردم از مصرف توليدات داخلي از ارکان مهم اقتصاد مقاومتي است.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس همچنين بر لزوم بهره‌گيري از تجربيات گذشته در اجراي اصل 44 و خصوصي‌سازي در عرصه اقتصادي كشور تاكيد كرد.

وي در پايان تصريح كرد: برخي از سياست‌هاي انقباضي برخي از بانک‌ها و دولت در خور اقتصاد مقاومتي نيست و بايد در اين زمينه تجديد نظر شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر