۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۹۳
در این کتابچه جهت آشنایی با نظرات سیاستمداران آمریکا نسبت به فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی به انعکاس گزیده‌ای از سخنان اوباما پرداخته شده است.
اوباما، رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 29 مه 2009 طی یک سخنرانی دیدگاه خود را پیرامون امنیت زیرساخت های فضای مجازی و اهمیت سرمایه گذاری و صرف توان و انرژی جهت حفظ و ارتقای امنیت و پایداری آن بیان می کند. در این کتابچه جهت آشنایی با نظرات سیاستمداران این کشور نسبت به فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی به انعکاس گزیده ای از سخنان وی پرداخته شده است.
بدون وجود زیرساختهای رقومی، که زیربنای اقتصاد پررونق و ارتش نیرومند و دولت باز و کارا را تشکیل میدهد، قادر نبودیم به پیشرفتهای امروز دست پیدا کنیم و پاسخگوی هیچ یک از چالشهای قرن بیست و یکم باشیم. بدون این زیرساخت، هیچ یک از این کارها شدنی نیست.
مدتها است که گفته میشود انقلاب وسایل ارتباطی و فناوری اطلاعات، جهانی مجازی را پدید آورده؛ اما اشتباه نکنید: این جهان- فضای سایبری- جهانی است که زندگی روزمره ما وابسته به آن است. نرم افزار و سخت افزار ما، رایانه رومیزی و دستی ما، تلفنهای همراه و گوشیهای تلفن در همه ابعاد زندگی روزمره ما تنیده شده است.

براي مطالعه متن كامل؛ كتاب امنیت زیرساخت حیاتی را از لينك زير دانلود كنيد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر