۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۹۱۹۱
معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت : پدافند غیر عامل اگر به صورت مطلوبی در کشور به مرحله اجرا برسد کاهش آسیب پذیری و ارتقاء پایداری ملی را به دنبال خواهد داشت.
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست با مدیران کل پدافندغیر عامل استانداری های کشور در گفت و گو با خبرنگاران به تهیه و تدوین یک نقشه راه برای استان ها و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر به دنبال تهیه یک طرح جامع در پدافند غیر عامل هستیم و در همایشی که برگزار شد نیز تسریع در اجرایی شدن این طرح به عنوان یکی از محورهای اصلی مطرح شد.

وی ادامه داد: این طرح جامع می تواند به استحکام سازی درونی نظام کمک کند همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند زمانی دشمن ناامید خواهد شد که کشور ما قوی شود و همچنین بر اقتصاد قوی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، دستیابی به علم پیشرفته و حفظ روحیه انقلابی تاکید داشتند.

وی در خصوص برگزاری همایش مدیریت تامین پایدار و امنیت انرژی با رویکرد پدافند غیرعامل در خوزستان گفت: خوزستان روز چهارشنبه میزبان همایش فصلی ما بود که با تلاش استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان این استان بخصوص اداره کل پدافند غیر عامل خوزستان این همایش از نظر کیفی و و کمی در سطح بالایی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این همایش مقالات خوبی ارایه شد و بی شک با جمع بندی این مقالات توسط اداره کل پدافند غیر عامل خوزستان می توانیم یک محصول خوب و قابل استفاده را در اختیار صاحب نظران قرار دهیم.

وی در نشستی که با مدیران کل پدافند غیر عامل کشور داشتیم جزییات اجرای طرح جامع مطرح و در این زمینه موارد لازم بررسی شده و آسیب شناسی لازم انجام شد و قرار است در زمان بندی مشخصی به این طرح جامع دست پیدا کنیم.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:خوزستان باتوجه به منابع انرژی که در اختیار دارد جایگاه خاص خود را در کشور داشته و این همایش نیز به همین دلیل در این استان برگزار شد و امید است بتوانیم با برگزاری جلسات متعدد به اهداف نهایی خود دست پیدا کنیم.

نشست معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و مجتبی مولوی معاونت اداره کل امور مرزی و پدافند غیر عامل وزارت کشور با حضور مدیران کل پدافند غیر عامل استانداری های کشور شامگاه چهارشنبه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر