۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۹۰۳۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: آماده هرگونه همکاری با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برای ایجاد رشته پدافند غیرعامل دراین دانشگاه هستیم.
احمد جهانسری در دیدار با رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اظهارکرد: دانشگاه شهید مدنی از جمله دانشگاه های پیشرو در امر پدافند غیرعامل هست که به صورت داوطلبانه قدم های خوبی دراین زمینه برداشته و کارگاه های پدافند غیرعامل را برگزار کرده است.
وی با تقدیر از اعلام آمادگی دانشگاه شهید مدنی برای ایجاد رشته پدافند غیرعامل افزود: آماده هرگونه همکاری با این دانشگاه هستیم تا زیرساخت های تاسیس رشته پدافند غیرعامل برای اولین بار در شمال غرب کشور مهیا شود.
جهانسری با ابراز گلایه از سایر دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان به دلیل کم توجهی به بحث پدافند غیرعامل، گفت: متاسفانه بحث پدافند غیرعامل در دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان به کندی و به طور جزیره ای پیش می ورد که امیدواریم درآینده گام های موثری دراین زمینه برداشته شود.
رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان هم با اشاره به ظرفیت های بالای این دانشگاه در زمینه های مرتبط با پدافند غیرعامل، گفت: در این دانشگاه هر ماه جلسه کمیته پدافند غیرعامل برگزار می شود و ما آماده ایجاد رشته پدافند غیرعامل در این دانشگاه هستیم.
حسن ولی زاده افزود: دانشگاه شهید مدنی تنها دانشگاه شمال غرب کشور است که درآن دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات وجود دارد و پژوهش های خوبی دراین زمینه انجام گرفته که می تواند گره گشای پدافند غیرعامل استان باشد.
علی عجمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیزگفت: در سال های گذشته پژوهش های خوبی در زمینه الکترونیک، مخابرات و برق قدرت دراین دانشگاه انجام شده و این دانشگاه آمادگی کامل خود را در خصوص همکاری همه جانبه با اداره کل پدافند غیرعامل استان اعلام می کند.
وی از آمادگی دانشگاه شهید مدنی برای برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر