۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۰۳۴
معاون نیروی انسانی نزاجا:
معاون نیروی انسانی نزاجا گفت: یازدهمین گردهمایی مسئولان نیروی انسانی نزاجا در به زودی در یکی از شهرهای شمال کشور برگزار می‌شود.
سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا سلمانی اظهار داشت: دهمین گردهمایی مسئولان نیروی انسانی یگان‌های تابعه نزاجا با حضور همه مسئولان عملیات نیروی انسانی یگان‌های تابعه نزاجا از سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

وی افزود: نزاجا یک نیروی انسان محور است و ما معتقدیم که مؤلفه نیروی انسانی یکی از ارکان و مؤلفه‌های اساسی نزاجا است.

معاون نیروی انسانی نزاجا درباره اهداف برگزاری این گردهمایی، گفت: دهمین گردهمایی مسئولان نیروی انسانی یگان‌های تابعه نزاجا به میزبانی خراسان رضوی با هدف گسترش و تعمیق باورهای دینی و اعتقادی و توقیت روحیه ولایت مداری و قانون مداری در میان مسئولان نیروی انسانی نزاجا، بازمهندسی نظامات منابع انسانی در حوزه جذب و گزینش و رویکردهای نوین آن، ارتقاء سامانه ارزیابی کارایی مسئولان نیروی انسانی نزاجا، ارزیابی اولویت‌های اقدامات نزاجا و تبیین خط و مشی نزاجا پس از اجرایی نمودن طرح‌ جامع و تحول ساختاری برگزار شد.

سلمانی تصریح کرد: گردهمایی مسئولان نیروی انسانی یگان‌های تابعه نزاجا به میزبانی خراسان رضوی هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و خراسان رضوی میزبان دهمین دوره آن بود که بسیار خوب و باکیفیت برگزار شد و بسیار خوش‌بین هستیم که از خروجی مثبتی که این دوره داشته به اهداف تعریف شده نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: همچنین تهران میزبان نهمین دوره این گردهمایی در سال 1392 بود که دوره پیش نیز از بازتاب خوبی در عملکرد نیروها برخوردار بود و دوره یازدهم گردهمایی مسئولان نیروی انسانی یگان‌های تابعه نزاجا به میزبانی خراسان رضوی هم به میزبانی یکی از اردوگاه‌های شمال کشور برگزار می‌شود که استان میزبان به زودی معرفی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر