۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۸۷۴۸
روز سه شنبه مورخ ۴/۹/۱۰ صفدريان مديركل پدافند غيرعامل استان ضمن حضور در سازمان دامپزشكي استان در جلسه كميته پدافند غيرعامل اين سازمان شركت نمود .
روز سه شنبه مورخ ۴/۹/۱۰ صفدريان مديركل پدافند غيرعامل استان ضمن حضور در سازمان دامپزشكي استان در جلسه كميته پدافند غيرعامل اين سازمان شركت نمود .

در اين جلسه كه به رياست دكتر موحدي رئيس سازمان و با حضور معاونين و مديران سازمان برگزار گرديد در ابتدا دكتر موحدي ضمن ارائه گزارشي از وضعيت سازمان در بعد شرح وظايف ، ميزان اقدامات ، توانمنديها و نوآوريها، اقدامات انجام گرفته در حوزه پدافند غيرعامل و نهايتآ بيان برخي نواقص، كمبودها و رويكردهاي پيشنهادي پرداختند و در ادامه معاونين سازمان نيز هر يك نسبت به ارائه گزارشات اقدامات پدافندي در حوزه مربوطه توضيحاتي را بيان و سپس صفدريان ضمن تشريح اولويتهاي حوزه پدافند غيرعامل و بويژه حوزه پدافند زيستي ، دامپزشكي را يكي از حوزه هاي محوري در مقابله با تهديدات زيستي دانسته و با اشاره به جايگاه استان در بحث توليدات دامي مختلف ، و تأمين داخلي و صادرات گسترده ، همچنين وضعيت استان در بحث ترانزيت محموله هاي وارداتي و... حفظ و ارتقاء توان علمي ، تجهيزات و تخصص اين سازمان را از اولويتهاي پدافندي استان اعلام و از برخي تمهيدات انديشيده شده جهت اين حوزه مهم خبر داد .

در ادامه ضمن بازديد از قسمتهاي مختلف آن سازمان از توانمنديهاي سازمان بويژه در سامانه رايانه اي و يكپارچه رصد ، پايش ، هشداردهي، آزمايشگاههاي تخصصي سلولي و ژن ، شيميايي، سلامت كيفي محصولات دامي ، بيماريهاي دام ، طيور و آبزيان و... توانمنديهاي اين قسمتها بويژه از حيث وجود متخصصين مجرب و همچنين تمهيدات و توانمنديهاي ضمني قابل توجه ، در تضمين سلامت كلان جامعه موثر و لزوم توجيه مسئولين استان ، مردم به گوشه هايي از اين اقدامات شگرف تأكيد نمود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر