۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۸۶۰۷
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هیچ موضوع منطقه ای بدون دیپلماسی و حضور ایران قابل حل نخواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» شامگاه چهارشنبه در یادواره 32 شهید فرهنگی بابل در سالن اجتماعات کانون امام خمینی(ره) این شهرستان بیان داشت: به برکت خون شهدا، ایران قدرت تاثیرگذار در معادلات منطقه ای و جهانی است.
وی ادامه داد: اگر تیم مذاکره کننده هسته ای با قدرت در مقابل کشورهای بزرگ دنیا به مذاکره می نشیند و حرف خود را به کرسی می نشاند، به برکت خون شهیدان و اقتدار تیم مذاکره کننده است.
وی ضمن قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بیان کرد: مقام معظم رهبری چندین بار از زحمات و تلاش های تیم مذاکره کننده قدردانی کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مردم و رهبری از مولفه های اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی هستند و امام راحل با تمام وجود به این ملت اعتقاد داشت و به مردم تکیه کرده بود.
وی گفت: در مقطعی که بسیاری از روشنفکران دین را افیون ملت ها می دانستند و این حرف حتی در توده مردم نیز نفوذ کرده بود ، امام راحل با تفسیری نو از اسلام براساس مقتضیات زمان حکومتی اسلامی در ایران بنا نهاده است.
وی با بیان اینکه مردم پشت هر شخص و دولتی باشند تولید قدرت می کنند؛ اظهار داشت: همه ما باید به این باور برسیم که قدرت مردم باید در راستای خدمت رسانی به آنها باشد و در طول انقلاب اسلامی تلاش شد این اصل اجرا شود.
ادیانی در ادامه این راهم گفت که نقش معلمان و فرهنگیان در شکل گیری و تثبیت انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بود و امروزه وظیفه اساسی این قشر جامعه این است که توطئه های جدید دشمنان را کشف و برای افکار عمومی تبیین کنند.
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدمت صادقانه به مردم را ارج نهادن به خون شهدا خواند و گفت: اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید صادقانه و بدون منت به مردم خدمت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر