۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۸۵۳۱
براساس مصوبه جلسه شورای پدافند غیرعامل
مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تمامی واحدهای نانوایی استان موظف به تهیه مشعل گازوئیل سوز شدند.
روح الله حامدی در این مورد  اظهار داشت: براساس مصوبه جلسه شورای پدافند غیرعامل کارگروه کارشناسی امور تجارت استان سمنان، تمامی واحدهای نانوایی استان موظف به تهیه مشعل گاز سوز و آمادگی کامل برای نصب و راه اندازی آن در مواقع ضروری هستند.

وی با بیان اینکه این مصوبه در دستور کار کارگروه های آرد و نان ادارات شهرستانهای تابعه قرار گرفته است، افزود: هدف از اجرای این مصوبه ایجاد تمهیدات لازم در خصوص دوگانه سوز کردن واحدهای خبازی به گاز شهری و گازوئیل و بهره گیری و استفاده در مواقع اضطراری و بروز عوامل قهری طبیعی است.

مسئول واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از انجام یک هزار و ۲۴۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی هدف از انجام این بازرسی ها را نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان برشمرد و اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، ۵۹ فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.

حامدی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی در خاتمه تاکید کرد: هم استانی های عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر