۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۸۲۹۵
سرلشکرفیروزآبادی:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان اصلی ایران، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند و اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنه انگیزی آنها است.
سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی در گفت و گویی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه دلیل نفوذ ایران ،«حضور نظامی زمینی» است اظهار کرد: ایران اسلامی با هیچ یک از کشورهای همسایه خود اختلاف سرزمینی و منافع ملی ندارد و با تمام این کشورها نیز روابط دیپلماتیک آن برقرار است.

وی با بیان اینکه «وزیر دفاع آمریکا زیاده گویی و خارج از اندازه خود حرف زده و منویات درونی خود را آشکار ساخته است»، افزود: آمریکا و هم پیمانان کاخ سفید میل به مسلمان کشی دارند و تروریست های تکفیری و مسلمان کش در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن، لبنان و شمال آفریقا ظاهراً میل آنها را ارضا نکرده است، از این رو می خواهند کشورهای مسلمان را به جان هم بیاندازند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمنان اصلی ایران، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند و اقتدار دفاعی ما برای مقابله با فتنه انگیزی آنها است.

عضو شورایعالی امنیت ملی کشور با اشاره به سیاست های خردمندانه و وحدت بخش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست ما درباره کشورهای همسایه و مسلمان، وحدت اسلامی، حفظ منافع مسلمین، استقلال و حاکمیت ملی همه آنها است.

سرلشکر فیروزآبادی با تقبییح اظهارات اخیر اشتون کارتر گفت: ما اطمینان داریم سخنان وزیر دفاع آمریکا از روی اطلاعات غلط و عدم درک صحیح از مسایل منطقه است و راه به جایی نخواهد برد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر