۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۸۱۸۹
سردار جوانی:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بهتر است رژیم آل سعود با بررسی واقعیت ها در موضع گیری هایشان تجدید نظر کرده و بیش از این وضعیت خود را در منطقه متزلزل نکنند.
سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عربستان مبنی بر آمادگی این کشور برای مقابله با ایران، اظهار داشت: بهتر است که این وزیر جوان و کم تجربه عربستانی بداند که اربابان آنها یعنی صهیونیست ها و آمریکا، سالیان دراز است که این تهدیدات را برای جمهوری اسلامی بیان کرده و صحبت استفاده از همه گزینه های روی میز را می کنند، اما هیچگاه این جرات را پیدا نکردند که تهدیدات خود را عملی کنند.

وی افزود: بهتر است رژیم آل سعود با بررسی واقعیت ها در موضع گیری هایشان تجدید نظر کرده و بیش از این وضعیت خود را در منطقه متزلزل نکنند.

سردار جوانی ادامه داد: فرمانبرداری مطلق از صهیونیستها و آمریکا، کشتار کودکان و زنان و مردم بی گناه یمن، پرورش گروه های تکفیری و سرکوب ملت بحرین، اقداماتی هستند که پایه های رژیم آل سعود را روزبه روز متزلزل تر از گذشته می کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت سرپنجه های نظامی جمهوری اسلامی در منطقه یک واقعیت غیرقابل انکار است، عنوان کرد: امروز شاهدیم که قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا، مورد اذعان دیگر کشورهای منطقه نیز قرار گرفته و همگان به توان بالای نیروهای نظامی ایرانی واقف هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر