۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۸۱۸۲
رزمایش ایمنی صنعتی در واحدهای تولیدی ایلام اجرا شد
رزمایش ایمنی صنعتی در شرکت زرجین بافت ایلام به منظور ارتقا سطح هوشیاری و افزایش میزان آمادگی در سطح واحدهای صنعتی، معدنی و با هدف آگاه سازی و آموزش مدیران این واحدها برای صیانت از زیر ساخت و امکانات سخت افزاری موجود، با مساعدت و همکاری دستگاه های مرتبط برگزار شد.
احسان میهن دوست
رئیس سازمان صنعت و معدن ایلام اظهار کرد: رزمایش ایمنی صنعتی در شرکت زرجین بافت ایلام به منظور ارتقا سطح هوشیاری و افزایش میزان آمادگی در سطح واحدهای صنعتی، معدنی و با هدف آگاه سازی و آموزش مدیران این واحدها برای صیانت از زیر ساخت و امکانات سخت افزاری موجود، با مساعدت و همکاری دستگاه های مرتبط برگزار شد.
یارالله نصیری افزود: این رزمایش در قسمت سالن های تولید، انبار مواد اولیه، محوطه و فضاهای اداری شرکت زرجین بافت توسط معاونت عملیات و بسیج کارگری سپاه، مدیریت پدافند غیر عامل استانداری ایلام، جمعیت هلال احمر استان، آتش نشانی و مرکز فوریت های پزشکی به اجرا گذاشته شد.
وی ادامه داد: زمان برگزاری این رزمایش 35 دقیقه تعیین شد که با دستور جانشین محترم فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) آغاز و در ادامه یگان های تخصصی در مراحل چندگانه وارد عمل شده و با دقت و ضریب خطای کم مراحل تعیین شده را با موفقیت به اتمام رساندند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تاکید کرد: مقوله پدافند غیر عامل که مورد توجه و تاکید جدی رهبر معظم انقلاب و مسوولان ارشد نظام است باید به صورت ویژه و با لحاظ نمودن تدابیر علمی در سطح بسیار بالایی در سرفصل برنامه ها و اقدامات توسعه ای خصوصا در زیر ساخت های بخش صنعت و معدن قرار داده شود.
نصیری افزود: در همین راستا کارگروه پدافند غیر عامل بخش صنعت، معدن و تجارت استان علاوه بر هماهنگی و بسترسازی مناسب برای برگزاری رزمایش ایمنی سازی و آگاهی بخشی فعالان بخش تولید، نسبت به تشکیل دوره های توجیهی در سطح کارکنان سازمان و همچنین تشریح وظایف و اهداف اساسی این مهم از طریق توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی در فضای محیطی و ساختمان های اداری اقداماتی انجام داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر