۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۸۱۰۵
مدیر کل پدافند غیرعامل استان در صبحگاه مشترک دبیرستان دخترانه نمونه نرجس ودبیرستانهای دخترانه در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل حضور پیدا کرد .

به گزارش پایداری ملی، باحضور مدیر کل پدافند غیرعامل  ومسئولین آموزش وپرورش استان درآخرین روز از هفته پدافند غیرعامل صبحگاه مشترک دبیرستان دخترانه نمونه نرجس ودبیرستانهای دخترانه برگزار شد.

برگزاری صبحگاه مشترک دبیرستان دخترانه نمونه نرجس ودبیرستانهای دخترانه در زاهدان

در ابتدای مراسم بعد از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی , نواهنگ پایداری ملی پخش شد.

در ادامه خانم طاهری رئیس آموزش وپرورش ناحیه 2 زاهدان به بیان ضرورت فرهنگ سازی در عرصه پدافند غیرعامل پرداختند و نقش دختران را که مادران آینده این مرز وبوم هستند را کلیدی دانست.

در ادامه جهانتیغ مشاور استاندار ومدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش وپرورش استان در همکاری و هماهنگی برای آموزش اصول پدافند غیرعامل به تشریح اهداف و ضرورتهای پدافند غیرعامل در سطح جامعه و مدراس پرداخت وتوجه دختران وآینده سازان نظام را معطوف به شیوه ها ونحوه جدید جنگ نرم برعلیه ارزشها دانست و دلیل اصلی تعارض با منافع غرب را اصول واحکام شرعی والهی دانست که شرعا ما ملزم به رعایت آن هستیم و این موضوع که هدف برای ما وسیله را توجیه نمیکند. یعنی ما مثل غرب نیستیم که برای رسیدن به اهدافمان دست به هر جنایتی بزنیم . اما این مطلب که خودمان را از داخل به فرمایش مقام معظم رهبری باید مصون کنیم تا دشمن حتی اگر ضرب وزوری هم بزند نتواند کاری از پیش ببرد.

برگزاری صبحگاه مشترک دبیرستان دخترانه نمونه نرجس ودبیرستانهای دخترانه در زاهدان

 خاطر نشان میشود این مراسم به همت ناحیه دو آموزش وپرورش استان برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر