۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۸۱
با حضور سردار علي نجات اكبري مشاور مديرعامل راه آهن در مديريت بحران رزمايش ملي پدافند غيرعامل در راه آهن هرمزگان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، رزمايشي در دو نقطه از ايستگاههاي راه آهن بندرعباس به صورت هم زمان با حضورسرهنگ مظاهري فرماندهي پدافند هوايي منطقه جنوب شرق ، سرهنگ خوش خولق معاونت عمليات پدافند هوايي منطقه جنوب شرق ، مهندس ايزد پناه از سازمان پدافند غيرعامل ، سردار نجات اكبري مشاور مديرعامل راه آهن در پدافندغيرعامل ، مهندس شاكري مدير كل راه آهن هرمزگان و مسولين اين اداره كل برگزار شد .
در اين رزمايش كه در كوتاه ترين زمان ممكن و با حد نصاب 1 ساعت و 20 دقيقه بر گزار شد كه با موفقيت وهماهنگي خاصي به پايان رسيد ، مشاور مدير عامل راه آهن در مديريت بحران و پدافند غيرعامل اقدامات انجام شده در اين زمينه را تشريح و هدف از اقدامات انجام شده را به كارگيري راه آهن درمراحل پايداري ملي و بالا بردن آستانه مقاومت مردم ايران و نظام برشمرد.
سردار علي نجات اكبري مشاور مديرعامل در مديريت بحران و پدافند غير عامل با اشاره به فرا رسيدن 8 آبان ماه سالروز دستور مقام معظم رهبري مبني بر تشكيل پدافند غيرعامل دركل كشور در خصوص اقدامات انجام شده توسط راه آهن در زمينه مديريت بحران و پدافند غير عامل گفت: به دنبال فرمايش مقام معظم رهبري ان نهاد در راه آهن جمهوري اسلامي ايران شكل گرفته و فعاليت هاي متعددي بر مبناي برنامه ريزي انجام شده است.
وي افزود: در راستاي مديريت بحران و پدافند غير عامل در مرحله اول اقدامات لازم به منظور شناسايي و سطح بندي مراكز مهم و حساس در كل شبكه ريلي صورت گرفت. وي ابراز اميدواري كرد با توجه به اهداف بزرگ اين حوزه كليه پرسنل راه آهن جمهوري اسلامي ايران درسطوح مديران و كاركنان در زمينه پيشبرد اهداف پدافند غير عامل ومديريت بحران نهايت فعاليت را داشته باشندو با توجه به اينكه راه آهن يكي از سازمانهاي راهبردي جمهوري اسلامي ايران است بنابراين سرمايه گذاري پدافند غير عامل در اين سازمان د رراستاي به كارگيري راه آهن د رمراحل پايداري ملي و بالا بردن آستانه مقاومت مردم ايران و نظام و همچنين حفظ چرخه ارايه خدمات درشرايط بحران هاي ناشي از جنگ و حوادث غير مترقبه خواهد بود.
در پايان مهندس رضا شاكري مدير كل راه آهن هرمزگان ضمن رضايت از بر گزاري رزمايش ملي باز سازي خط در پدافند غير عامل در اين اداره كل تشكر و قدرداني كرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر