۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۸۰۶۹
مدیرکل حراست شرکت مخابرات ایران:
مدیرکل حراست شرکت مخابرات ایران گفت: پدافند غیرعامل، مجموعه اقدامات غیرمسلحانه است که سبب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می شود.
وحید امینی با اشاره به دسته بندی انواع تهدیدات در این حوزه، افزود: تهدیدات نظامی، تهدیدات نوین و فنآورانه و تهدیدات مردم محور از شاخص های تهدید در این حوزه است.

وی گفت: اقدامات این حوزه باید با توجه به تهدیدی که انتظار می رود، کامل و متخصصانه انجام گیرد.

امینی با بیان اینکه در تهدیدات فناوری محور، اولین تهدید، تهدید سایبری است، تصریح کرد: مخابرات ایران با توجه به وظایف و مأموریت های کاری خود باید تهدیدات حوزه خود را احصاء و براساس آن، تمهیدات لازم را انجام دهد.

مدیرکل حراست شرکت مخابرات ایران ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: هفته پدافند غیرعامل با هدف ترویج وتوسعه مفاهیم پدافند غیرعامل و آگاه سازی مردم براساس گزارش های عملکردی دستگاه های اجرایی کشور، مشارکت فکری نخبگان و صاحب نظران در پاسخگویی به نیازهای تخصصی پدافند غیرعامل را به دنبال دارد.

وی، تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری را مهمترین هدف برگزاری هفته پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: در پی اجرای فرامین رهبری، ضرورت ها، کارکردها و فعالیت های هفته پدافند غیرعامل در سطح جامعه مشخص شده و گفتمان سازی و فرهنگ سازی در این حوزه به خوبی پیاده سازی می شود.

مدیرکل حراست شرکت مخابرات ایران، اهمیت شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور منطقه در حوزه پدافند غیرعامل را مهم و حساس ارزیابی کرد و گفت: تشکیل ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با مسؤلیت مدیرعامل این شرکت، اجرای مانور سراسری در برابر قطعی برق، پشتیبانی و تغذیه نیرو، برگزاری نشست تخصصی بررسی تهدیدات تلفن های هوشمند با حضور نخبگان این حوزه برخی اقدامات در این هفته است.

وی افزود: برگزاری مانور دور میزی و ارسال پیامک با محتوای پدافند غیرعامل، انتشار تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام شرکتهای تابعه مخابرات ایران، درج مقالات علمی در این زمینه در نشریات تخصصی حوزه ارتباطات، ایجاد صفحه اختصاصی در پرتال شرکت مخابرات ایران و اقدامات تبلیغی و فرهنگ سازی از طریق توزیع بروشور و پوشش خبری توسط روابط عمومی این شرکت از جمله اقداماتی ست که توسط شرکت مخابرات ایران در هفته پدافند غیرعامل انجام می گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر