۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۸۰۶۵
آیت الله موسوی جزایری روز جمعه 8 آبان 94 طی خطبه های نماز جمعه اهواز از دکتر مقتدایی به مناسبت کسب عنوان استاندار برتر و اداره کل پدافند غیر عامل استانداری به عنوان اداره کل برتر در حوزه پدافند غیر عامل کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایداری ملی، آیت الله موسوی جزایری روز جمعه 8 آبان 94 طی خطبه های نماز جمعه اهواز از دکتر مقتدایی به مناسبت کسب عنوان استاندار برتر و اداره کل پدافند غیر عامل استانداری به عنوان اداره کل برتر در حوزه پدافند غیر عامل کشور تقدیر و تشکر کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هشتم آبان روز پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل یعنی آنکه در برابر دشمن نفوذ ناپذیر باشیم و ضربه نخوریم و این از جنبه غیر نظامی است که امیدوارم در همه جبهه ها پیروز باشیم.

همچنین مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: طی سال گذشته تلاشهای بسیاری در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل داشتیم که نتایج مطلوب و خوبی نیز به همراه داشته است.

محمد حری در ادامه از تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل استان خبر داد و افزود: این طرح با درنظر گرفتن تمام ظرفیتهای استان خوزستان ، با تلاش بی وقفه اساتید و کارشناسان خبره پدافند غیر عامل در حال تدوین است که به زودی مطالعات آن به پایان می رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر