۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۷۸۴۰
معاون فرماندار نطنز تاکید کرد؛
معاون فرماندار نطنز بر ضرورت آموزش و آگاه‌سازی جامعه در مورد ابعاد گسترده پدافند غیرعامل تأکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، عباس درستی  در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل نطنز که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل شهرستان نطنز با شعار پدافند غیرعامل، مصون‌سازی کشور با همدلی و هم ‌بانی دولت و ملت از چهارم آبان‌ماه آغاز و تا دهم آبان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: کارگروهای دوازده‌گانه دفاعی امنیتی، بهداشت، انرژی، آب، صنعت معدن، فرهنگی آموزشی، ارتباطات، پشتیبانی، امداد و نجات، راه و شهرسازی، ساماندهی و مشارکت ملی و جهاد کشاورزی سریعاً جلسات کارگروه را تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی خود را در هفته پدافند غیرعامل اجرا و گزارش اقدامات را به فرمانداری ارسال کنند.

معاون فرماندار نطنز خطاب به مسئولان کارگروه تصریح کرد: پدافند غیرعامل دستاوردهای مثبت و زیادی در درون خود دارد که می‌تواند از جمله به بحث افزایش پایداری ملی، حفظ جان مردم ،کاهش آسیب‌پذیری عمده در جامعه به ایجاد بازدارندگی دفاعی ایجاد توانایی برای تداوم تولید اقدام فردی جامعه و ایجاد تعادل برای بخش‌های مختلف جامعه در زمان بحران اشاره کرد.

درستی خاطرنشان کرد: ضروری است مردم از طریق آموزش‌های مختلف توسط دستگاه‌های مجری طرح بر ابعاد گسترده دفاع غیرعامل آگاهی پیدا کرده و با شیوه‌ها و روش‌های دفاع غیرعامل آشنا شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر