۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۷۷۸۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: تمامی دستگاههای اداری استان موظف به اجرای تمامی دستورات پدافندی غیر عامل هستند.
به گزارش پایداری ملی، مرتضی مسائلی روزدوشنبه دربازدید وبررسی مسائل پدافند غیرعامل شهرستان کوثر افزود: درشهرستان ها باهمکاری فرمانداری ها مسائل مختلف در حوزه پدافند غیر عامل مطرح وبررسی شده است.

وی بیان کرد: در تمامی حوزه های کاری در استان باید ایمن سازی انجام شود و مصونیت برای استان و کشور فراهم شود چرا که در اطراف کشور تهدیدهای زیادی وجود دارد.

او اضافه کرد: امسال هفته پدافند غیرعامل از چهارم تا 10 آبان ماه با شعار «پدافند غیرعامل، مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت» برگزار می شود.

مسائلی تاکید کرد که تحقق پدافند غیرعامل مصون سازی جامعه رابدنبال دارد و باید تلاش کرد تا اصول پدافند غیرعامل در استان وشهرستانها نهادینه ودر مواقع ضروری به درستی آنها را به کار برد.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که باعث تسهیل مدیریت بحران می شود اساس پدافند غیرعامل است، بیان داشت: پدافند غیر عامل تهدیدات انسان ساز عمدی را رصد و پی گیری می کند.

وی گفت: درحال حاضر عمده ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری است و این کار با برنامه ریزی و طراحی باید درشهرستانها نیز نهادینه شود.

معاون فرماندارکوثرنیزدراین جلسه گفت:ارتقا دانش عمومی شهروندان و ایجاد زیرساختهای مناسب برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی دراولویت فعالیتهای فرمانداری کوثراست.

محمدصادق محمدی افزود: توجه به بحث آموزش ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در پدافند غیر عامل مهم واساسی است.

وی در ادامه از مسئولین خواست تا نسبت به موضوع پدافند غیرعامل حساس بوده و در این حوزه برنامه های لازم را پیش بینی و اجرا کنند.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر