۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۷۷۴۵
اولین نشست مشترک انجمن علمی پدافندغیرعامل و اداره کل پدافندغیرعامل استان روز پنجشنبه در محل اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین نشست مشترک انجمن علمی پدافندغیرعامل و اداره کل پدافندغیرعامل استان روز پنجشنبه مورخ 23/7/94 در محل اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران برگزار شد. در این نشست نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل استان ضمن خیرمقدم به اعضاء و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان این انجمن را در راستای اجرا،اهداف و راهبردهای پدافندغیرعامل ذیل منویات مقام معظم رهبری دانست و بر نقش انجمن در اجرایی شدن این راهبردها تاکید کرد.

وی با اشاره به ساختار شورای پدافندغیرعامل استان، کارگروه های تخصصی و کمیته های شهرستانی از آموزش به 13000 نفر ساعت آموزش شش ماهه اول سالجاری خبر داد و گفت: این اداره کل اقدامات گسترده ای را در راستای پایدار سازی خدمات به مردم در سطح استان انجام داد. دبیر شورای پدافندغیرعامل استان بهره گیری از ظرفیت های علمی دانشگاه ها، برگزاری همایش های تخصصی و برگزاری نشست ها هم اندیشی با صاحبنظران و رسانه ها را توسط انجمن علمی در راستای فرهنگسازی پدافندغیرعامل تاکید کرد.

زرودی رئیس انجمن علمی پدافندغیرعامل استان، مازندران را دومین استان از حیث تشکیل این انجمن بر شمرد و با اشاره به ساختار و ظرفیت های علمی انجمن، این انجمن را بازوی اداره کل دانست و خاطر نشان کرد این انجمن آمادگی دارد در کنار فعالیت های اداره كل اقداماتی را برای اجرایی شدن اهداف مورد نظر پدافند غیرعامل انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر