۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۷۶۸۰
معاون بسيج و امور استان‌هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور:
معاون بسيج و امور استان‌هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور گفت: صنعت نفت در خط مقدم جهاد اقتصادي قرار دارد و به همين دليل توجه و رعايت همه جانبه اصول پدافند غيرعامل در آن بسيار ضروري است.
به گزارش پایداری ملی، معاون بسيج و امور استان‌هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور، در شانزدهمين همايش سراسري فرماندهان، مسوولان و مديران بسيج وزارت نفت اظهار کرد: صنعت نفت ايران در خط مقدم جهاد اقتصادي قرار دارد و در اين مسير نقش پدافند عامل بسيار تعيين کننده است و بسيجيان وزارت نفت مي‌توانند در تحقق پدافند غيرعامل در تمام ارکان صنعت نفت نقش آفرين باشند.

وي ادامه داد: بايد مديران با رعايت پدافند غيرعامل در سازمان‌هاي متبوع خود، کشور را مصون‌سازي کنند و بايد با هوشمندي در برابر تهديدهاي مختلف از جمله تهديدهاي سايبري، آماده فعاليت باشند.

وی افزود: براي تحقق اقتصاد مقاومتي بايد خودکفايي در وزارت نفت محقق شود و به عبارت ديگر بايد خوداتکا باشيم و خودمان توليد کنيم تا نيازمند کشورهاي ديگر نباشيم.

معاون بسيج و امور استان‌هاي سازمان پدافند غيرعامل کشور تصريح کرد: بايد با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق، پالايشگاه‌ها، پتروشيمي‌ها، خطوط لوله و مراکز ديسپچينگ را در برابر هر خطري مصون کنيم تا در مقابل تهديدهاي دشمن محفوظ بمانند.

وی با بيان اين که بسيج بايد تهديدشناسي و دشمن‌شناسي را مورد توجه قرار دهد، گفت: همکاري در مديريت بحران در شرايط اضطراري و نيز برقراري امنيت با کمک حراست‌ها بايد مورد توجه قرار بگيرد و بسيجيان پيش‌قدم همکاري با مديران باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر