۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۷۴۷۸
جلسه اضطراری مقابله و مهار شیوع ویروس کرونا درشهرستان عباس‌آباد برگزار شد

معاون فرماندار شهرستان عباس آباد در جلسه اضطراری کمیته پدافند غیرعامل با عنوان مقابله و مهار شیوع و نشر ویروس کرونا عنوان کرد  : با عنایت به اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان بوده، در راستای مقابله از نشر و شیوع ویروس خطرناک کرونا، رعایت موارد ایمنی و بهداشتی هنگام ملاقات با حجاج مورد توجه قرار گیرد.

 علیرضا صفری  در جلسه اضطراری کمیته پدافند غیر عامل که با حضور مدیران و روسای ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تشکر از حضور به موقع همه اعضا اظهار نمود : با عنایت به اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان بوده، در راستای مقابله از نشر و شیوع ویروس خطرناک کرونا، رعایت موارد ایمنی و بهداشتی هنگام ملاقات با حجاج مورد توجه قرار گیرد.

صفری در ادامه به اقدامات و بررسی‌های اداره دامپزشکی اشاره نموده و اظهار داشت: به همت کارشناسان اداره دامپزشکی، از دامداری‌های شهرستان بازدید بعمل آمده و خوشبختانه مورد مشکوک به بیمارهای واگیردار یا ویروس مشاهده نشد.

در ادامه مدیریت شبکه بهداشت شهرستان، ضرورت توجه به حوزه سلامت و ایمنی را یادآور شده و بیان نمود: متاسفانه حادثه جانگدازی که منجر به درگذشت جمعی از حاجیان عزیز کشورمان گردید در حوزه شهرستان اقدامات وسیعی در خصوص اطلاع‌رسانی صورت گرفته و تا کنون مورد خاصی در رابطه با ویروس کرونا گزارش نشده است.

دکتر سیده عالیه علوی در ادامه به عملکرد پیشگیرانه وزارت بهداشت و درمان اشاره نموده و خاطرنشان کرد: از 4 مهر ماه وزارت بهداشت در حال آماده باش کامل بسر میبرد و به زودی کیتهای حفاظت فردی به این شبکه ارسال خواهد شد.

در پایان بروشور راهنمای شناسایی و مقابله با ویروس کرونا توسط شبکه بهداشت بین اعضاء توزیع و به سئوالات اعضاء دبیرخانه پاسخ داده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر