۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۷۳۵۷
علیرضا یونسی در جلسه پدافند غیرعامل استان مازندران افزود : با تشکیل گروه فکری از خردمندان ، حوزه های آسیب پذیر شناسایی و راهکارهای مقابله با آسیب ها و کاهش آسیب ها معرفی شود.
یونسی تاکید کرد : باید تلاش شود تا با تدوین کتاب عصاره ای از آسیب ها و راهکارهای کاهش آسیب استراتژی و راهبرد کاهش آسیب ها تدوین شود .

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح نمود : روح پدافند غیر عامل باید در جامعه دمیده شود چرا که پدافند غیر عامل از زندگی فردی آغاز و تا زندگی اجتماعی و سازمانی گسترش می یابد.
وی خواستار اقدام عملی دستگاههای اجرایی مازندران برای برگزاری باشکوه هفته پدافند غیر عامل شد و تاکید کرد : انتظار داریم تا ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل در همه دستگاههای اجرایی تشکیل گردد و از عملکرد دستگاههای اجرایی در این زمینه ارزیابی صورت گیرد.

یونسی خواستار تبیین کارکرد پدافند غیر عامل در کاهش آسیب ها شد و گفت : بهره گیری از رسانه ها بویژه صدا و سیما ، بهره گیری از تریبونهای نماز جمعه ، برگزاری صبحگاه مدارس ، نواختن زنگ نمادین پدافند غیرعامل ، برگزاری همایشهای مختلف فرهنگی و جشنواره های هنری و مسابقات ورزشی می تواند در زمینه ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه بسیار تاثر گذار باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر