۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۷۳۵۵
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: مقاوم سازی، کوچک سازی و پراکنده سازی در اجرای پدافند غیرعامل مهم است.
پیمان سلاجقه روز دوشنبه در دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مدیران شهرستان رفسنجان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد افزود: پمپ بنزین ها و نانوایی ها در سطح شهرها باید پراکنده احداث شوند و سیستم اعلام خطر و هشدار دهنده باید در کارخانه ها و موسسه ها وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: رسالت اصلی پدافند غیرعامل، اجرای سیاست های مبتنی بر حفظ امنیت است.

وی گفت: خواسته مقام معظم رهبری از سازمان پدافند غیرعامل، مصون سازی زیرساخت های حیاتی و اساسی در جامعه برای جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی است.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان بیان کرد: در بحث زیرساخت ها باید مجموعه ها و کارخانه ها و ساختمان هایی که احداث شده اند مصون سازی شوند و پروژه هایی که می خواهند اجرا شوند مسائل پدافند غیرعامل را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دامنه تهدیدات گسترده است تصریح کرد: تهدید یک عامل خارجی است و هرچه آماده تر باشیم در صورت بروز حوادث مصونیت در برابر آسیب ها بیشتر خواهد بود.

سلاجقه در رابطه با چرخه پدافند غیر عامل در حوزه دارایی ها گفت: در دسته بندی سرمایه ها باید ابتدا سرمایه ها شناسایی و سپس تهدیدات شناسایی شوند بعد از آن شناسایی آسیب هایی است که می تواند به دارایی خسارت وارد کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر