۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۷۲۹۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی، در نشست شورای اداری شهرستان کلیبر، با بیان اینکه در عصر حاضر آشنایی پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدات دشمن از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: در جامعه امروزی دشمنان ملت با استفاده از روش های مختلفی به دنبال تضعیف کشور هستند و درمقابل این مساله آشنایی مردم با تهدیدات دشمن جزو ضروریات است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی، در نشست شورای اداری شهرستان کلیبر، با بیان اینکه در عصر حاضر آشنایی پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدات دشمن از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: در جامعه امروزی دشمنان ملت با استفاده از روش های مختلفی به دنبال تضعیف کشور هستند و درمقابل این مساله آشنایی مردم با تهدیدات دشمن جزو ضروریات است.

سردار احمد جهانسری، با بیان این مطلب افزود: با توجه به این مساله مسئولین بایستی بحث آموزش و مفهوم سازی پدافند غیرعامل و شناخت تهدیدات نوین در بینمردم از پایین ترین قشر تا بالاترین قشرجامعه را در اولویت برنامه ها قراردهند.

وی، با اشاره به گسترش تهدیدات فضای مجازی و عدم شناخت کافی جوانان نسبت به تهدیدات، موجب شده تا به راحتی در کمین دشمنان قرار گیرند، خاطرنشان کرد:آموزش و فرهنگ سازی تنها راه پیشرفت و توسعه است و باید همه اقشار جامعه علیالخصوص جوانان که در معرض خطر تهدیدات بسیاری قرار دارند را با اصول پدافندغیرعامل آشنا کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در صورت ارایه آموزش های لازم و مفهوم سازی و نهادینه کردن اصول پدافندغیرعامل در جامعه، شاهد جامعه ای سالم و با امنیت بوده و در مواقع خطر نیز به آسانی از آسیب ها پیشگیری کرده و خطرات را کاهش خواهیم داد.

وی، تاکید کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استان با توجه به داشتن برنامه های متنوع در حوزه مقابله با تهدیدات نوین، آماده همکاری با دیگر دستگاه ها و ارگان ها در راستای آموزش های اصول پدافند غیرعامل است.

این نشست با حضور امام جمعه شهرستان کلیبر، حجت الاسلام حسن موسوی و جمعی از مدیران و کارشناسان امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی و کارگروه پدافندغیرعاملشهرستان کلیبر برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر