۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۷۲۰۱
جلسه هم انديشي كارگروه تخصصي شوراي پدافند غير عامل استان در دفتر شوراي پدافند غير عامل استان با حضور اعضاي كارگروه برگزار شد.
جلسه هم انديشي كارگروه تخصصي شوراي پدافند غير عامل استان در دفتر شوراي پدافند غير عامل استان با حضور اعضاي كارگروه برگزار شد.

همزمان با آغازهفته دفاع مقدس جلسه جلسه هم انديشي كارگروه تخصصي شوراي پدافند غير عامل استان در دفتر شوراء با حضور اعضاي كارگروه برگزار شد.

در اين جلسه ضمن هم انديشي اعضاء در خصوص چگونگي مواجه با شرايط بحران در شهر زاهدان مقرر گرديد كليه اعضاء ضمن ارائه راهكارهاي فني و كارشناسي به هم انديشي و تشكيل ستادي مشترك در مواقع بحران دسترسي پيدا كنند تا ضمن مديريت صحنه از كارهاي موازي كاري وتداخل مسئوليت جلوگيري بعمل آيد .

ضمنا در اين جلسه مقرر شد تا در صورت لزوم ستادي تشكيل شود تا اعضاء داراي يك كارت شناسايي يا مشخصه مخصوص باشند تا بدون هيچ مشكلي در مواقع بحران بتوانند به صحنه ورود پيدا كنند.

 يكي از اعضائ جلسه گفتند متاسفانه همه ما مديريت استراتژيك را در تئوري و جزوات و در كتابخانه هايمان داريم اما مهم اين است كه بتوانيم اين مديريت را درصحنه عمل به ظهور برسانيم  ، مديريت بحران در عمل مهم است نه در كتاب و جزوه چرا كه خيلي از اتفاقات آن طور كه ما پيش بيني ميكنيم پيش نميرود و در صحنه عمل با كمبود ها و كاستي ها مواجهه عملي پيدا ميكنيم.

در واقع بايد از مديريت شعاري به مديريت عملي برسيم تا شكافهاي پيش آمده به حداقل برسد و مديريت صحنه آسيبهاي ناشي از بحران را به حداقل برساند .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر