۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۷۲
بنيامين نتانياهو در ديدار با رييس جمهوري فرانسه اظهار داشت از اينکه باوجود تحريم‌هاي سنگين عليه ايران، اين کشور همچنان به راه خود ادامه مي‌دهد، متاسفم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاري فرانسه وي افزود:‌ تاسف مي‌خورم که با وجود گسترده‌ترين و بي‌سابقه‌ترين تحريم‌هاي غرب عليه ايران،‌ اين کشور همچنان به راه خود ادامه مي‌دهد.

 
در اين ديدار بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي و فرانسوا اولاند رئيس جمهور فرانسه به رغم اختلاف نظرها درباره روند صلح خاورميانه خواستار تشديد تحريم‌ها عليه ايران به منظور وادار کردن تهران براي کنار گذاشتن فعاليت هسته‌اي‌اش شدند.

نتانياهو که در پاريس به سر مي‌برد خواستار "تشديد تحريم‌ها عليه ايران" شد. او گفت: تحريم‌ها به ميزان کمي به اقتصاد ايران آسيب زده است و متأسفانه سبب نشده است آنها دست از برنامه هسته‌اي خود بردارند.

اين در حالي است که اولاند هم همواره از اعمال تحريم‌هاي بيشتر اتحاديه اروپا عليه ايران حمايت کرده است. اما او در عين حال خواهان باز بودن درهاي گفتگو با ايران است و مخالف اظهارنظرهاي نتانياهو درباره احتمال استفاده از اقدام نظامي عليه جمهوري اسلامي ايران است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر