۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۷۰۶۶
مدیرکل پدافند غیرعامل با این شرح به نظر میرسد هیچکدام از الزامات برنامه هنوز عملیاتی نشده و از سال 84 تاکنون فقط بر روی کاغذ مانده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه طرح حفاظت پایدار کوهستان زاگرس که به همت محیط زیست استان در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل گردید از تشریح ابعاد مختلف این برنامه توسط معاون طرح تشکر کرد.

وی در ادامه افزود: گرچه زاگرس به عنوان پروژه نمونه و ارتقا یافته جایگاه ویژه دارد ولی به جهت تجارب تلخ ناشی از ادوار گذشته راجع به عقیم ماندن طرح های نظیر سند توسعه، سند اشتغال و آمایش سرزمین باید دقیق روشن شود که اضافه شدن این طرح تا چه می تواند به توسعه پایدار استان کمک کند.

محمود مومن نسب اظهار داشت: برنامه حفاظت و توسعه پایدار کوهستان زاگرس که اولین بار طرح موضوع میشود ابتدا مستلزم فعال سازی ساختار مدیریت، دبیرخانه اجرایی در سطح کشور، استان و ایجاد کمیته‌های فرعی در سطح فرمانداریهای محدوده زاگرس و نیز شناسایی دقیق داده های زیستی، منابع اعتباری و نیروی انسانی موثر میباشد که با این شرح به نظر میرسد هیچکدام از الزامات برنامه هنوز عملیاتی نشده و از سال 84 تاکنون فقط بر روی کاغذ مانده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل در حاشیه جلسه خطاب به دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان یک موضوع خاص فرابخشی که می تواند کمک شایانی به سرعت تحقق برنامه مدیریت حفاظت از تنوع زیستی زاگرس داشته باشد هنوز تامین اعتبار نشده، که دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پاسخ، گفت: چشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر