۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۷۰۲۴
معاون استاندار خراسان جنوبی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بزرگترین پایگاه فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل دانش آموزان هستند، گفت: آموزش و پرورش دارای جایگاه بزرگی در جامعه است که گاهی استعدادها و ظرفیت این نهاد نادیده گرفته می‌شود.
محمد حسینی در دیدار با قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور اظهار داشت: هنگامی که فردی می‌خواهد کاری را انجام دهد باید باور داشته باشد که آن کار را می‌تواند انجام دهد زیرا باور در انسان‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: گاهی به باورهای رشد می‌رسیم اما زیاد در بخش محتوایی به طور عمیق به مباحث برخورد نمی‌کنیم که این امر برگرفته از این است که در امور خیلی عمیق نگاه نمی‌کنیم و برخی از سازمان‌های اجرایی در جامعه ما از رسالت زیادی برخوردار هستند و نقش آن‌ها در جامعه متفاوت است که یکی از این سازمان‌ها آموزش وپرورش است.

حسینی افزود: آموزش و پرورش جزو ارکان اصلی در جامعه است که اگر تلاش در این سازمان به صورت جدی تر انجام شود و برخی از چالش‌های موجود در جامعه برطرف می‌شود و باید توجه جدی به سازمان آموزش و پرورش داشته باشیم زیرا بسیاری از خلاقیت‌ها، نبوغ‌ها و ابتکارات در این سازمان خلق می‌شود و از این نهاد بخواهیم که خلاقیت‌ها را ارائه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: گاهی در جامعه به نهاد آموزش و پرورش کمتر توجه می‌کنیم و ظرفیت این نهاد را در امور مختلف نادیده می‌گیریم و آموزش و پرورش را باید با نگاهی عمیق در جامعه دید و تمامی نگاه‌ها و گفتمان‌های ما در قالب این راستا باشد.

حسینی افزود:گاهی فضای صحبت را از نوجوانان می‌گیریم و اجازه اظهار سخن به این قشر را نمی‌دهیم که این کار غلطی است و باید تلاش کنیم فضای سخن و اظهار نظر برای قشر جوان فراهم شود اگر چه که گاهی ممکن است به اقتضای سن آن جوان سخن درستی بیان نکند اما باید تلاش کنیم فضای مناسبی برای رشد بلوغ و صحبت جوان فراهم شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به بحث پدافند غیر عامل تأکید دارند، اظهار داشت: بزرگترین پایگاه فرهنگ سازی پدافند غیر عامل دانش آموزان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر