۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۶۹۹۹
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: پدافند غیر عامل جزء سیاست‌های کلی نظام بوده و باید پیگیری شود.
 محمدابراهیم الهی‌تبار ، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در شورای پدافند غیر عامل استان همدان، اظهار کرد: هفته پدافند غیر عامل فرصتی برای معرفی پدافند غیر عامل در سطح جامعه است، پدافند غیر عامل برای بخشی از مردم ناشناخته است و در این هفته باید به آ‌ن‌ها این موضوع معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل را مقام معظم رهبری پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: پدافند غیر عامل جزء سیاست‌های کلی نظام بوده و باید پیگیری شود؛ مردم باید بدانند که با یک حرکت کوچک در پدافند غیرعامل می‌توانند دستاوردهای بزرگی به دست آورند، در سطح کشور نیروهای توانمندی در حوزه پدافند غیرعامل وجود دارد که می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای آموزش بهره‌مند شد.

الهی‌تبار در ادامه با بیان اینکه 70 دستگاه اجرایی متولی پدافند غیرعامل مشخص شده است، عنوان کرد: مدیریت پدافند غیر عامل استانداری باید موضوع آموزش را پیگیری کند تا آموزش‌های لازم به مخاطبان ارائه شود.

معاون استاندار همدان خطاب به اعضای شورای پدافند غیر عامل استان گفت: پروژه‌ها و برنامه‌های خود را آماده و به کارگروه ارسال کنید تا پروسه أخذ مجوزها طی شود و در تهیه طرح‌ها به استفاده از بودجه تملک دارایی نیز توجه کنید.

وی اضافه کرد: پدافند غیرعامل به دنبال جلوگیری و طراحی سیستمی برای پیشگیری است تا دیگر فاجعه‌ای چون نهاوند در بحث آلودگی ماهیان پرورشی تکرار نشود؛ اگر آنفولانزای حاد مرغی وارد کشور شده باید مطمئن باشیم که در همدان راهکارهای پیشگیری و مقابله نیز وجود دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر