۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۶۸۹۷
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روند سازه ای مجتمع تولیدی نان صنعتی شرکت KoBoDena گفت: به نظر بنده خانواده باقری در راستای کمک به برنامه ریزی اقتصاد مقاومتی و خود اتکایی در این نقطه از میهن اسلامی فعل خواستن، توانستن را به نحو مطلوب عملیاتی نمودند.

مدیرعامل شرکت KoBoDena در توضیحاتی، گفت: سازه مورد بازدید فازسوم مجموعه آرد باقری (KoBoDena) است که برای تولید نان صنعتی استانهای همسایه و حوزه جنوب پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح بعد از مجتمع نان سحر تهران دومین واحد تولیدی در کشور است افزود: با راه اندازی این طرح در ساجاری بالغ بر150 نوع نان در آن تولید می شود

بهرام باقری تصریح نمود: در نظر است پس از اخذ هماهنگی ها و فرآیند های لازم دراین مجتمع نان بلوط که پتانسیل جهانی شدن دارد نیز تولید شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت KoBoDena ظهار کرد: با تکنولژی که قراره در این طرح بکار گرفته شود پیش بینی تولید ساعتی 5 تا 6 هزار قطعه انواع نان شامل نان حجیم، نیمه حجیم، مسطح، رژیمی، ویتامینه و سلامت با کیفیت خاص باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: تیم R & D مرکب از 5 نفر متخصص در رشته های تحصیلات تکمیلی صنایع غذایی و شیمی جهت فراگیری آموزش به تهران صنایع غذایی اعزام تا به مدت یک ماه تحت نظر اساتید دانشگاهی به صورت تئوری وعملی آموزش لازم را دریافت کنند.

باقری در پایان گفت: در صورتی که با مشکل یا مانع خاصی موجهه نشویم، تلاش می کنیم در اواخر مهرماه سالجاری ماشین آلات وارد استان شده و کار نصب دستگاه و آموزش تکمیلی تیم آرندی همزمان با حضور متخصصین نصب صورت گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روند سازه ای مجتمع تولیدی نان صنعتی شرکت KoBoDena گفت: به نظر بنده خانواده باقری در راستای کمک به برنامه ریزی اقتصاد مقاومتی و خود اتکایی در این نقطه از میهن اسلامی فعل خواستن، توانستن را به نحو مطلوب عملیاتی نمودند.

وی در ادامه افزود: در برنامه بازدید از طرح ها، دنبال این هستیم با ارایه اصول و ملاحظات پدافند غیرعاملی هزینه های انجام شده قبل از وقوع هر تهدید یا حادثه خودشان به همدیگر ضربه یا خسارت وارد نکنند.

محمود مومن نسب، کمک فکری و مهارتی به ارتقای پایداری، ایمنی و ماندگاری سازه و کاهش آسیب پذیری، جانمایی صحیح، تعیین مسیرهای ورودی و خروجی و همچنین فضایی امن اضطراری با رویکرد پدافند غیرعاملی را از مهمترین اهداف بازدیدها برشمرد.

این مسئول: استفاده از آهن الات بال پهن، نصب اتصالات و باد بندها، بکار گیری بلوک دو جداره و دارای عایق در دیوارها ( بلوک عایق کامپوزیتی )، آرماتوربندی کل کف، بکارگیری بتن ضد سایش و بتن مسلح در کف و استفاده از پلی فون با روکش آلمینیوم اشتعال ناپذیر را از کارهای مفید مدیریت شرکت KoBoDen در راستای ایمنی سازه در این مرحله نامبرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل اظهار داشت: در این بازدید بحث استفاده از شیشه پلی کربنات، نصب میلگرد ضربدری 20 جهت مهارنمودن دیوارهای تحت وزن سازه، استفاده از پودر ضد فرسایش، لایه های FRP در کف و پیش بینی محل اسکان اضطراری (فضای امن) در برنامه مدیریت مجتمع مورد تاکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام کامل برنامه های فنی در سازه توسط مدیریت شرکت، نتیجه این است که در همه اجزای طرح اعم از سقف، کف، اتصالات، دیواره ها، مسیرهای ورود و خروج اضطراری و فضای امن، مسایل ایمنی منظور خواهد شد.

مومن نسب در پایان گفت: امید است افق این طرح از بعد اشتغال، گستره تولید، ارایه خدمات غذایی در حوزه نان و غلات به بخش های وسیعی از کشور، بویژه پتانسیل منطقه ای و جهانی شدن بواسطه برنامه تولید نان بلوط، استحکام سازه در مقابل موج، ارتعاش، باد وبرف و سایر حوادث طبیعی و نیز برنامه ریزی اقتصادمقاومتی از سطح خاص و حساسی از منظر پدافند غیرعامل و مراکز ثقل برخوردار گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر