۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۶۲۱۰
معاون تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مانور ایمنی و اطفای حریق که در محل انبار شرکت پخش فراورده های نفتی برگزارگردید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور جابجایی مخازن انبار نفت یاسوج اجتناب ناپذیر دانست.

معاون تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مانور ایمنی و اطفای حریق که در محل انبار شرکت پخش فراورده های نفتی برگزارگردید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور جابجایی مخاذن انبار نفت یاسوج جهت از بین بردن قطعی اثرات ناشی از حوادث احتمالی را اجتناب ناپذیر دانست.

وی اظهار کرد: مانورایمنی و اطفای حریق با هدف ارزیابی میزان آمادگی شرکت پخش فراورده های نفتی در پیشگیری و مهار بحران، بررسی راههای پیشگیری از بحران ناشی از تهدیدات احتمالی برشمرد.

ابوذر صالح نسب بیان کرد: با توسعه شهر یاسوج، انبار نفتی در محدوده بافت مسکونی قرار گرفته است که این مانور از یک‌ سو برای تأمین امنیت همسایگان انبار و از سوی دیگر برای جلوگیری از بروز بحران سوخت‌رسانی در سطح استان برگزار شد.

معاون تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل، افزود: هرچند انجام اقدامات حفاظتی نظیر استفاده از دیوارحایل و ارتقا امنیت مخازن به پایین آوردن درجه خطر کمک می کند، ولی برنامه ریزی برای جابجایی مخازن امر ضروری است

وی در ادامه بر رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل و محقق ساختن اهداف این حوزه در ساختار شرکت نفت و برگزاری مانور با رویکرد پیش بینی و پیشگیری از تهدیدات تاکید نمود.

معاون تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل بر ضرورت تامین آب مورد نیاز استخر اطفای حریق و آماده سازی چند استخر دیگر با رویکرد جایگزینی و پیش بینی مخاذن جایگزین در مکانهای امن و با قابلیت دسترسی به منظور تداوم خدمات رسانی در شرایط اضطراری تاکید نمود.

صالح نسب در پایان مانور از زحمات شبانه روزی و آمادگی همه جانبه پرسنل شرکت نفت تقدیر و تشکر به عمل آورد و برگزاری مانور را موفقیت آمیز دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر