۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۶۰۸۹
معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل:
معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل طی بازدید از سازمان نقشه برداری کشور بیان کرد: استفاده از توانمندیها و ظرفیت های سازمان نقشه برداری کشور در انجام مأموریت های سازمان پدافند غیر عامل، امری ضروری است.
پیش از بازدید، دکتر اردلان رئیس سازمان نقشه برداری کشور طی نشستی با سردار معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل و هیأت همراهشان ضمن معرفی علم نقشه برداری، درباره زمینه های متعدد فعالیتهای سازمان نقشه برداری کشور مطالبی را عنوان کرد.

معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل در این نشست درباره فعالیتهای سازمان پدافند غیرعامل گفت: سازمان پدافند غیر عامل  با حجم بالایی از اقدامات و فعالیت ها در جهت انجام مأموریت محول شده مواجه است. بنابراین باید از توانمندیها و پتانسیل سایر نهادها در این راستا یاری گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت و توانمندی های سازمان نقشه برداری کشور ایجاد زمینه های همکاری این دو مجموعه، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. نتیجه این همکاری ها می تواند سازمان پدافند غیر عامل را در اجرای اصول پدافندی در کشور مساعدت نماید.

خاطرنشان می شود: فعالیتهای GIS سازمان نقشه برداری کشور مورد توجه مسئولین سازمان پدافند غیرعامل در این بازدید قرار گرفت و برهمین اساس معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل تصریح کرد:  سازمان پدافند غیر عامل ، تجارب و توانمندیهای سازمان نقشه برداری کشور در بخش GIS را در اقدامات و فعالیتهایش به کار خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان این نشست، مسئولین دو سازمان مقرر کردند تا نمایندگانی از سوی هر دو مجموعه جهت ایجاد هماهنگی بیشتر طی جلسات کارشناسی، زمینه های همکاری را بررسی نمایند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر